Google

čtvrtek 28. října 2010

Venkov má svého politika.

"Vesnice mě podržely," říká nový senátor za KDU-ČSL Petr Šilar (46). "Venkov má svou sílu v tomto regionu (Ústí nad Orlicí). Dlouhé roky práce s lidmi na venkově prostě musí být nakonec někde vidět. Rozdíl, kterým jsem vyhrál, je poměrně výrazný, ale stejně to jednoduché nebylo. Moc děkuji všem, kteří mi věřili natolik, že jsem jim stál za to, aby mi přišli dát hlas.

Budu se věnovat tomu, čemu se vlastně věnuji většinu svého života. Všemu, co je spojeno s venkovem, krajinotvorbou, životním prostředím. Jak už jsem řekl, lidi z venkova mě podrželi a dovedli mě do Senátu, já jim to teď budu vracet, budu vždycky rozhodovat a jednat především v jejich prospěch. Život na venkově má svá specifika, své problémy a zaslouží si pozornost alespoň jednoho senátora."

1 komentář:

  1. Jen aby! Jsem zvedavy. Moc!
    20 ti leta zkusenost mi rika, ze kdyz se
    /i dobry a rozumny/ clovek- z venkova, dostane do Prahy, jak chodi po tvrde malostranske dlazbe, "setrese se mu mozek z hlavy do bot"
    a "zblazni se".
    Potom podporuje i pitominy, na ktere mel,pokud byl na venkove , zdravym selskym rozumem podporeny rozumny nazor.

    OdpovědětVymazat