Google

neděle 2. května 2010

Na úzkokolejky vyjely vlaky.

Jindřichohradecké místní dráhy (JHMD) 1. května 2010 zahájily pravidelný plný provoz na trati Jindřichův Hradec - Nová Bystřice. Podle zimního jízdního řádu, do 30.4.2010, jezdily pouze dva spoje denně. V letním období je jejich počet rozšiřuje v průměru na šestnáct, přičemž nejméně dva budou vlaky tažené parní lokomotivou.


Nádraží v NOvé Bystřici



Nádražíčko Senotín bylo zřízeno v nejvyšším místě (667 m.n.m.) novobystřické úzkokolejky. Tuto stanici měli rádi topiči parních lokomotiv, protože, odtud už vlak jel na obě strany s kopce a nemuseli už příliš přikládat uhlí pod kotel.




Jedna s dieslových lokomotiv na novobystřické úzkokolejce.



Dnes (2.5.2010) zahájila letní turistickou sezónu dolnorakouské Waldviertelské úzkokolejné železnice. První parní vlak s patnácti historickými vagóny se přesně v 10 hodin vydal z Gmündu do Gross Gerungs.







Konec vlaku.



Viadukt pod Dráhou Františka Josefa

Žádné komentáře:

Okomentovat