Když před dvěma lety jistý německý modelář představil maketu nového vozu Trabant, motoristé zajásali. Pro obnovení výroby legendárního lidového vozu se vyslovilo 93 procent (14.000) dotázaných respondentů.
Po dvou letech vývoje se konstruktérům podařilo vyrobit prototyp nového Trabanta, který bude v září představen na autosalónu ve Frankfurtu. Pokud model uspěje - ozve se investor - měl by se Trabant zařadit k retroautům jako VW-brouk čí Fiat 500.
Dizajnéři se se tvaru původního trabanta přesně nedrželi. Zatímco starý Trabant je dvoudveřový tudor, trojdvéřový kombi nebo kabriolet, nový Trabant by měl být pětidvéřový hatchback. Neměl by být ani nejlevnějším vozem na trhu, jeho cena by se měla pohybovat okolo 10.000 euro.
Po dvou letech vývoje se konstruktérům podařilo vyrobit prototyp nového Trabanta, který bude v září představen na autosalónu ve Frankfurtu. Pokud model uspěje - ozve se investor - měl by se Trabant zařadit k retroautům jako VW-brouk čí Fiat 500.
Dizajnéři se se tvaru původního trabanta přesně nedrželi. Zatímco starý Trabant je dvoudveřový tudor, trojdvéřový kombi nebo kabriolet, nový Trabant by měl být pětidvéřový hatchback. Neměl by být ani nejlevnějším vozem na trhu, jeho cena by se měla pohybovat okolo 10.000 euro.
Žádné komentáře:
Okomentovat